sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Poistuisitko blogistani, kiitos?


Taru, me Emman kanssa ymmärrämme kyllä, että sinua harmittaa tämä meidän "turvaliivittomuus", mutta se, että linkität blogejamme ja haukut meitä muille ihmisille menee ihan liikaa yli. Emme ole tehneet mitään pahaa kellekkään, tämä on meidän valintamme ja me emme halua hypätä turvaliivi päällä sen ollessa epämukava. Tämän asian ei pitäisi kuulua kenellekkään eikä kenenkään pitäisi tunkea nenäänsä muiden asioihin, ei sinun eikä myöskään minun. Pyysin jo edellisessä postauksessa ettet kommentoisi enää asiaa, mutta et selvästi osaa lopettaa. Täten pyydän, että poistut myös minun kuin Emmankin blogista, ellei sinulla ole mitään parempaa sanottavaa. En halua päiväni menevän pilalle sinun takiasi. Kiitos.


9 kommenttia:

  1. Viivi voin loppettaa mutta en oo tehny mitään väärää. Mulle tuli asiasta paha mieli voisit kyllä ajatella mua kanssa.
    Miksei mua voida kohdella niin kuin ketä tahansa. Vaikka mulla on tää kehitysvamma mä oon ihan samanlainen ihminen kun muutkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinua kohdellaan juuri samalla tavalla kuin muita, älä vetoa asiassa kehitysvammaasi. Olet kyllä samanlainen, ja olisin kenelle vain sanonut täsmälleen samat sanat, mitä tähän mennessä olen sanonut. Myöskään sinulla ei ole oikeutta haukkua minua muille ihmisille, niinkuin ei kenelläkään muullakaan. En pidä sinua lievästi kehitysvammaisena, vaan normaalina ihmisenä, mutta kyllä aikuisen ihmisen täytyy ymmärtää mitä netissä kirjoittaa ja miettiä kaksi kertaa ennen viestin lähettämistä. En ole koskaan sanonut tai tehnyt sinulle mitään pahaa, joten en ymmärrä tuollaisia kommentteja, mitä minulle lähetät. En minäkään kritisoi sinua tai sinun tekemisiäsi netissä tai missään muuallakaan. Tee toisille niin kuin toivoisit muiden tekevän sinulle.

      Poista
    2. Samaa mieltä ja täysin samat sanat sulle Taru tästä, yhdyn Viiviin ihan täysin tässä että saa loppua tää munkin blogiin valittaminen ja meidän haukkuminen toisille.

      Poista
  2. Siis MINNE ja kenelle tollaisia viestejä on lähetelty? Mä en pidemmän päälle katsoisi ollenkaan, vaan veisin seuraavaksi asian poliisille jos ei muuten lopu haukkuminen ja arvostelu & paskan puhuminen. Vaikka blogia kirjottaakin niin ei kaikkea paskaa tarvi sietää ja ottaa vastaan.
    Mielipiteitä saa tottakai jokaisella olla, mutta pitää ymmärtää että niitä mielipiteitä on erilaisia. Mielipiteet voi myös esittää fiksusti, mutta haukkuminen ja tollainen yllyttäminen "käy katsomassa ja kerro mielipitees hienostelijoista" on ihan julmetun väärin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseiset viestit oli lähetetty toiselle kaverillemme, joka otti screenshotit ja lähetti minulle. Toivon tosiaan, että Taru nyt lopettaisi asian tähän, sillä en kaipaa mitään ylimääräistä draamaa. Olen kanssasi samaa mieltä: fiksua ja asiallista kritiikkiä ja ihmettelyä otan vastaan, mutta muiden ihmisten ja ratsastuskoulujen mustamaalaaminen on erittäin ala-arvoista.

      Poista
  3. Mutta oon pyytänyt anteeksi enkä tosiiankaan halunnut tällästa hässäkää. Voiteko olla kiltejä ja antaa asian olla ja poistaa nää kommentit ja viestit ja antaa anteeksi. Mä vaan ihmetelin miten kahdella eri tallilla voi olla noin eri käytäntö ja luulin että se oli SRL:n kautta et este tunneilla pitää olla turvaliivi antakaa anteeks jooko jooko jooko jooko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asialla ei ole mitään tekemistä SRL:n kanssa, eikä Metsäkylässäkään ollut vielä vähän aikaa sitten turvaliivipakkoa estetunneilla. Kuule monilla talleilla on erilaisia käytäntöjä, sinun tallisi toimintatapa ei ole se ainut ja oikea.

      Poista
  4. Mä oon asian jo Emman kanssa sopinut ja sain anteeksi ja sovitiin et saan lukea hänen blogia ja unohdetaan koko juttu ja saan kommentoida mutta en ikinä enään laita tuollaista kommenttia. voitaisko asia meidänkin osalta sopia näin Emma seliti asian mulle sähköpostiin ja nyt ymmärsin asian. Jos poisisit tämän postauksen ja en ikinä laita tällaista kommenttia ja unohdetaan koko juttu.

    VastaaPoista
  5. Hahhaa anna mun kaikki kestää, ärsytti niin paljon nää kommentit Viivi sun puolesta et oli pakko kommentoida :D Eiköhän se oo ihan jokaisen oma asia pistääkö sen turvaliivin päälle vaiko ei.. Eikä ton pitäisi tehdä tallia saati opetusta millään lailla huonommaksi vaikkei siellä ole pakollista käyttää turvaliiviä, jokaisella tallilla eri käytännöt ja turvaliiviä käytää ne jotka kokee sen hyvänä! Harvallla tallilla se liivi edes on pakollinen.. Ainoastaan varmaan maastoesteillä turvaliivi taitaa olla pakollinen kun hypätään kiinteitä esteitä.. Moni kokee,että turvaliivi pilaa istunnan tai muuten vaan ahdistavaks joten jättää sen pois! ton takia en itekkään turvaliiviä käytä :)

    VastaaPoista

Kommentoi rohkeasti!